Sanal ve artırılmış gerçeklik odaklı oyun teknolojileri, spor salonlarını hedefliyor
2013 yılında günümüz oyun teknolojisinin mimarlarından, büyük üstat John Carmack, sanal gerçeklik denildiğinde akla gelen ilk araçlardan olan Oculus’a CTO olarak katıldığında herkes çok heyecanlanmıştı. Çok büyük atılımlar geleceği düşünülüyordu. Nitekim öyle de oldu. Bir yıl sonra Facebook, Oculus’u bünyesine kattı. Birkaç sene sonra da Carmack tüm odağını projeye yöneltmesi sebebiyle ID’den ayrıldı ve Oculus … Sanal ve artırılmış gerçeklik odaklı oyun teknolojileri, spor salonlarını hedefliyor okumayı sürdür
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın